-
On 26. February, 2021
Zakaj vaše podjetje potrebuje digitalno prisotnost
Prisotnost vašega podjetja na spletu pomeni več kot le postavitev majhnega spletnega mesta z naslovom in telefonsko številko vašega podjetja. Pomeni vzpostavitev virtualne različice vašega podjetja s prijetno informativno spletno stranjo in stranmi na socialnih omrežjih. V trenutnem času vedno več ljudi po spletu išče izdelke in storitve, ki jih potrebujejo. Ignoriranje te pomembne potencialne marketinške platforme je podobno temu, da bi rekli: “Ne potrebujem novega posla.”
Dostopnost
Internet nikoli ne spi in vsak spletni portal, ki ga ponujate na spletu, ponuja vašemu podjetju virtualni 24-urni razstavni salon. To potencialnim strankam omogoča raziskovanje vašega izdelka ali storitve po delovnem času v udobju domačega okolja. Če prodajate izdelke, spletna trgovina omogoča 24-urno oddajo naročil in tako omogoči takojšen nakup, ko je stranka zainteresirana – to pomeni, da stranka ne potrebuje čakati odprtja vaše trgovine.
Ustvarjanje blagovne znamke
“Ustvarjanje blagovne znamke” dejansko pomeni ustvarjanje zaupanja potencialne stranke v vaše podjetje ali izdelek. Zagotavljanje spletne prisotnosti ne samo, da kupcu omogoča dostop do vašega izdelka ali storitve, temveč tudi način, kako stranka “preveri” vaše podjetje. Spletni pregledi, vaše interakcije z drugimi strankami ter pogostost in kakovost vaših objav, prispevajo k ustvarjanju pozitivnega vtisa o vašem podjetju v mislih potencialne stranke, zaradi česar je v prihodnje prodaja verjetnejša.
Večja publika
Internet zajema veliko večje območje, kot je nekaj kilometrov od pisarne ali trgovine vašega podjetja. Vaša prisotnost v spletu doseže vse, ki gredo mimo vašega virtualnega praga. Prisotnost na spletu vam lahko odpre širšo bazo strank brez osebne interakcije.
Ocene ali mnenja
Nekateri morda menijo, da so ocene ali mnenja dvorezen meč poslovanja na svetovnem spletu, saj bo vedno obstajala možnost, da prejmete negativno oceno, pošteno ali ne. Če s svojim podjetjem poslujete pošteno in dobro ravnate s svojimi strankami, bi morali biti to posamezni primeri in bo tako veliko več pozitivnih mnenj ali ocen zadovoljnih strank. Potencialne stranke pred uporabo katerega koli izdelka pogosto preverijo mnenja o njem ali izdelku, zato zadovoljne stranke vedno spodbujajte, da pustijo svoje mnenja spletnih mestih, kot so Google ali na vašem spletnem mestu.
Lažja prodaja in trženje
Dobro napisan opis vaših izdelkov ali storitev na vašem spletnem mestu omogoča kupcem, da se bolj sproščeno in informirano odločijo za nakup, v nasprotju z občutkom pritiska morebitnega prodajalca v trgovini. Trženje vašega podjetja je tudi lažje in daljnosežnejše, saj elektronska oblika omogoča širšo in stroškovno učinkovitejšo distribucijo v nasprotju s tradicionalnim trženjem.